sobota 24. září 2016

Proč jsou konturovací tužky na rty má volba?

Ahojky všichni.
Moc se omlouvám za svojí neaktivitu ale přešla jsem na jinou školu a než jsem si zvykla no nové prostředí, jiný režim a všechno ostatní kolem to chvíli trvalo. Dneska bych vám ale chtěla povědět o mých oblíbených konturovacích tužkách, které ráda používám a proč?


Konturky jsem začala mít ráda v létě když byli ty největší horka. Strašně ráda nosím rtěnky ale v létě mi to na rtech bylo nepříjemné. Hodně to zaviní asi pocení a určitě to, že ne všechny rtěnky jsou matné. V tu chvíli jsem si říkala, že vyzkouším konturky. Přišla jsem na to, že některé dlouho vydrží a taky, že se na rtech ani nepohnou a přesně tohle jsem hledala. Ráda je nosím i teď kvůli stejného důvodu dlouho vydrží a na rtech se ani nepohnou. Ve škole je to taky velká výhoda, protože ne vždy máme čas aby jsem si rtěnku přetřeli nebo opravili.

Konkrétně mám nejradši konturovací tužky:

- Essence 06 Satin mauve                                             
- Essence 11 In the nude
- Essence 12 Wish me a rose      

- Astor 005 Sweet toffee
- Astor 006 Dulce chocolate

- Avon Mystery mauve
                                                              
Essence 06 Satin mauve


Essence 11 In the nude

Essence 12 Wish me a rose

Astor 005 Sweet toffee
Astor 006 Dulce chocolate

Avon Mystery mauve

Mějte se krásně a zase příště ahooj.

Žádné komentáře:

Okomentovat