čtvrtek 26. ledna 2017

Mrkvový koláč

Ahoj všichni!
Na začátku vám všem přeji ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK. Omlouvám se, že dlouho nevyšel žádný článek ale dneska tu mám pro vás recept na Mrkvový koláč. Není nijak složitý na přípravu ani nezabere moc času. Mě opravdu moc chutná tak doufám, že bude i vám.



Suroviny:




3 vejce
2 hrnky cukru moučka
2 hrnky polohrubé mouky
40 dkg jemně nastrouhané mrkve (6 větších mrkví)
1,5 dcl oleje
1 dcl vody
1 kypřící prášek
1 vanilkový cukr
1 lžička citronové kůry




Postup:


(1) Vejce utřeme s oběma cukry, přidáme olej, vodu, potom mouku s kypřícím práškem, citronovou kůru a nakonec nastrouhanou mrkev.

(2) Nalejeme do vymazané a vysypané formy a pečeme při 175 °C 30-40 min.

(3) Nakonec jsem to už jen polila čokoládou a mohla jsem servírovat.

 
                                                          Mějte se krásně... Ahooj


1 komentář:

  1. Děkuji za nápad. Budu velmi ráda, když mi ho moje sestra upeče..:))

    OdpovědětVymazat