úterý 12. dubna 2016

Přípravy na přijímací zkoušky

Ahojte všichni :)
Někteří z nás brzo budou psát přijímací zkoušky na střední školy, gymnázia či víceletá gymnázia a já bych se s vámi chtěla podělit jak se pripravuji na zkoušky. V mém případě to jsou zkoušky na víceletá gymnázia. Termíny zkoušek jsou:
Čtyřleté obory- 15.4. 2016
Šestileté a osmileté obory- 18.4. 2016

Sice jsem s přípravami začala trošku pozdě ale snad to i teď někomu pomůže.
Můžete si na internetu vyhledat třeba přijímačky na nečisto nebo jakékoli procvičováni a vytisknout si to. Mohla bych doporučit asi nejvíce scio testy, které jsou placené ale najdete tam i nějaké neplacené. Je dobré to mít takhle před sebou na papíře protože si to můžete kdykoli pročíst zjistit co jste udělali špatně a naopak co vám jde.
https://www.scio.cz/?gclid=CjwKEAjwubK4BRC1xczKrZyj3mkSJAC6ntgrwDVMisn_KRT_u6QCq05d7tWe5ypVx2TAdavstrOivxoCqE3w_wcB¨

Pár příkladů jste mohli najít i v různých novinách... možná ještě něco najdete.
Pro mě je vždy dobré psát si nějaké poznámky nebo co nechápu najít si na internetu a vytisknout si to
a nebo přepsat. Hodně mi i pomáhá zvýraznit si fixy to nejduležitější co bych měla vědet.
Všem co píšete přijímačky v pátek nebo v pondělí jako já tak vám držím palce.
Mějte se krásně ahoj :).

Žádné komentáře:

Okomentovat