úterý 19. dubna 2016

Haul #1 - Mini nákupy


Ahoj všichni
Vítejte u dnešního článku, který se bude týkat haulu.
Včera jsem si po přijímačkách chtěla udělat radost za to že jsem je vůbec napsala, tak jsem zašla do Forum Nová Karolina a do Futura. Moc jsem si toho nekoupila ale mám z toho obrovskou radost.




Nesmí chybět i ta kosmetika :)
Jedna věc mi teda přišla a to řasenka z Avonu False Lash.
Koupila jsem si 2 konturovací tužky na rty od essence v odstínech:
11 in the nude a 12 wish me a rose.
Když jsem šla už k pokladně narazila jsem na laky na nehty od rimmelu a hned mě
zaujal jeden  v odstínu 128 mistify me. Je to nádherná nevýrazná nude barvička.

Abych furt nechodila pozdě nebo si hlídala kdy skončí hodina ve škole tak jsem si
koupila v New Yorkru tyhle nádherné hodinky, které jsou spíše do zlatova.
Samozřejmě nějaké to oblečení.
V H&M jsem si koupila černé skinny džíny, které mají trochu vysoký pas, jsou velice pohodlné.
v Takku jsem si koupila takzvané kimono, který má květovaný vzor zase je velice pohodlné
a navíc ta látka je neskutečně příjemná.
Zavítala jsem i do Gatu kde jsem si vybrala halenku, která je zase s květovaým vzorem.
V New Yorkru jsem si koupila i basic šedivé tričko, které je skoro jako  crop top.

 Doufám že se vám článek líbil :) a snad zase příště ... Ahooj :)


Žádné komentáře:

Okomentovat