neděle 1. května 2016

Oblíbenci- Duben 2016

Ahojte
Dneska bych vám chtěla ukázat své oblíbence za měsíc duben. Není jich sice moc ale tento měsíc jsem si je opravdu zamilovala.

1.Jako první tu mám paletku očních stínu od essence all about nudes. Je to skvělá paletka, která má neutrální barvičky na každodenní nošení. Pár barviček jsou si sice podobné ale jde s ní udělat nádherné nude líčení.

2. Druhou tady mám tvářenku taky od essence silky touch blush v odstínu 90 summer dreaming, která spíše směřuje do broskové barvičky. Já ji ráda používám jak v létě tak i v zimě. Nevydrží mi sice celý den ale k večeru už mi to je někdy jedno.


3,Nesmí mi chybět ani ten lak na nehty. Tím že začlo jaro tak mám zrovna ráda lak na nehty od Rimmel London z řady Rita Ora, který je v odstínu 408 peachella. Nádherná meruňková barvička. Nosím ho velice často i mi vydrží asi nějakých těch 5 dní.

4. Na jaře jsem si i zamilovala korektor od Avonu mám ho v tom světlejším odstínu. Je trošku na mě tmavší ale když se to rozetře tak to ani poznat nejde. Ma lehké krytí takže mi to zakryje jen malé pupínky ale i tak jsem spokojená.

5. Dlouhou dobu už mám ráda pudr také od Avonu, který mám v odstínu light medium. Neumím nějak recenzovat pudry ale můžu říct že tento vůbec nepráší a dobře mi drží.

6. Další věcí z Avonu je řasenka False Lash. S řasenkou jsem maximálně spokojená sedí mi jak kartáček tak i konzistence. Kartáček je tlustší a není nijak zatočený. Nerozmazává se mi ani neobtiskává.

7. A poslední věcí se dá říct pastelka na rty od Maybelin Colordrama a já ji mám v odstínu 140 Minimalist. Pastelka mi na rtech vydrží asi necelé 3 hodiny. Je to nádherná růžová třpytivá barvička, kterou velice ráda nosím.

Mějte se krásně a klidně mi do komentářů napište vaše 3 oblíbené produkty za měsíc duben, :)

2 komentáře:

  1. Pudry od Avonu mám moc ráda.. Používám je nejčastěji :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :) to jsem ráda že znám dalšího komu vyhovují :)

      Vymazat