čtvrtek 10. listopadu 2016

Podzimní nálada

Ahojky všichni

Já jsem ten typ člověka, který má rád každé roční období ale každé něčím jinak zajímavým.Myslím, že to má hodně lidí z nás stejně.
Zrovna máme podzim a já na podzimu asi nejvíce miluju tu zbarvenou přírodu, jak opadávají stromy a listí, které spadlo na zem. Je to asi pěkné ale jen tehdy když ho nemusíme hrabat. Ale s podzimem už přichází i první mrazíky, což znamená že už musíme vrstvit oblečení a pomalu postupně vytahovat zimní věci. Mě osobně to nevadí, protože zase z kraťas a sukní přejdu na chvíli na kalhoty. Teď jsem začala i na podzim nosit punčocháče a šaty, které se určitě hodí i v tomto počasí.
Jednou z mých oblíbených aktivit na podzim jsou procházky po cestách zapadané listím, brzo k tomu připojím i jednu z mých oblíbených zimních aktivit a to je bruslení na ledu, nebudou mi ani přes tyto zimní období chybět venkovní aquaparky, protože ty se dají nahradit krytýma bazénama.
Jednou z mých posledních aktivit byl i muzikál Děti ráje, který je založen na písničkách od Michala Davida. Muzikál se mi strašně moc líbil a náramně jsem si ho užila.Na podzim v některých krokách měním i líčení. Neonové, zářivé rtěnky nahradím teplýma podzimníma barvičkama, které dávám i na své nehty. Po cely rok ale nosím nude odstíny, které jsou jedny z mých nejoblíbenějších.
A co nosíte a děláte na podzim vy? Máte ho rádi?




Mějte se mooc krásně a užívejte si podzim... ahooj

Žádné komentáře:

Okomentovat