neděle 4. prosince 2016

Vánoční tag

       Ahojky všichni   
Dnešní článek bude s vánoční tématikou. Bude to Vánoční TAG, který určitě znáte. V tomto článku nebudu odpovídat sama ale domluvila jsem se s youtuberkou Kájou z kanálu Kerol Black. Určitě se na ní koukněte má skvělé videa a navíc tam najdete i tento TAG, ve kterém najdete její více obsažené odpovědí otázek.


1. Jaký je váš oblíbený vánoční film?
 K: Určitě Sám doma, protože se u toho vždycky nasměju, i když to znám nazpaměť.
 T: Pro mě k vánočním filmům patří Poslední prázdniny a Prázdniny. Koukám se na ně jen o Vánocích, protože mě dokážou naladit na vánoční atmosféru.

2. Oblíbená vánoční písnička?
K,T: Obě se shodneme na písničce Vánoční od Teri Blitzen a Jonyho Machetty. Posloucháme jí teď sand každý den.

3. Oblíbené Vánoční oblečení?
K: Červená kostkovaná košile, protože mi prostě přijde vánoční a potom úplně boží chlupatá vestička, která je taky červená.
T: Cokoliv co je červené mi připomíná Vánoce ale červenou nosím i přes celý rok.

3. Vanončí dekorace?
K: Světýlka, které mám nad postelí, jsou na nich srdíčka a hvězdičky. No a nesmím zapomenout na svíčky- bez nich ani ránu!
T: Jako Kája bez svíček nedám ani ránu. Přes zimu svíčky naprosto miluju, mám svůj oblíbený svícen se Santa Clausem, který vytahuju každý rok.

4. Oblíbený vánoční balzám?
K: Za mě to bude Labello Lip butter a já mám vanilkový s makadamovým oříškem a to mi přijde, že rty nejlépe hydratuje.
T: Každý rok si kupuju balzámy z Avonu (AVON care protecting lip balm) z jejich vánoční edice, mají roztomilé obaly a skvěle rty hydratuje.

5. Máš ráda Vánoce?
K: Strašně moc, je to úplně úžasná atmosféra a můj nejoblíbenější svátek.
T: Taky Vánoce naprosto miluju. Všude jak je to nazdobené, vánoční nálada, všechno je neuvěřitelně krásné.


6: Jaký máte stromeček živý nebo umělý?
K: Máme živý v obývacím pokoji. Většinou máme borovičku.
T: Taký máme živý v obývacím pokoji a ještě v mém pokoji mám malý umělý stromeček.

7. Pečeš cukroví?
K:  Ne doslova, spíš pomáhám mamce, pečeme spolu. Ale na tom je takové to kouzlo.
T: Já peču moc ráda ale na Vánoce taky pomáháme se ségrou mamce, užijeme si u toho spoustu legrace a společně se naladíme na Vánoce. To je takový náš první krok aby jsme se naladili na vánoční atmosféru.

Doufáme, že se vám článek líbil a že jste si pobrali i nějakou inspiraci na Vánoce. Budeme moc rády, když nám něco povíte vy jak se připravujete na Vánoce a co nejvíce máte rádi na Vánocích. Kdyby jste chtěli aby jsme zase společně s Kájou něco vymyslely určitě nám napište dolů. Mějte se krásně a užívejte si vánoční atmosféru.

Kájin kanál: https://www.youtube.com/channel/UCgdCvW3kRnGXuS7xmKALnJA
      

Žádné komentáře:

Okomentovat