pátek 5. května 2017

Šťastní lidé...

Ahoj všichni!
Nikdy jsem nebyla velká čtenářka... popravdě jsem skoro nečetla. Toto období se asi zlomilo v září 2016. Přečetla jsem celou Twilight ságu a celého Harryho Pottera ( a stal se ze mě ještě vetší fanoušek :D). Uvědomila jsem si, že mě vlastně čtení hodně baví, tak jsem se začala koukat po různých knížkách, které bych si mohla přečíst. Objevila jsem dvě knížky, o kterých bych vám dneska něco chtěla říct.



Autorka, která tyto knížky napsala se jmenuje Agnes Martin- Lugand. Už podle jména jste asi odhadli, že je to francouzska. První díl se jmneuje Šťastní lidé čtou a pijou kávu a druhý díl Šťastní lidé mají snadný život. Díly na sebe nádherně navazují ( ne vždy už je pokračování stejně dobré jako první díl). Četla jsem si různé recenze na internetu na tyto knížky a někomu se dokonce líbí více 2 než 1... mě se to zrovna netýká, protože já byla z obou knížek naprosto nadšená. 


Šťastní lidé čtou a pijou kávu popisují život pařížanky Diane, která vlastní kavárnu ,,Šťastní lidé čtou a pijou kávu". Diane je se svým životem spokojená, když ale při automobilové nehodě zemře její manžel a dcera, Diane ztratí smysl života. Odmítá komunikovat se světem a přestane se starat i o svou kavárnu. Z ničeho nic se rozhodne odjet do Irska, kde se chtěl podívat její manžel. V Irsku potká muže, který rázem změní její život.


Šťastní lidé mají snadný život- Po návratu z Irska se Diane rozhodne začít nový život v Paříži. S přítelem Felixem se začnou věnovat práci v kavárně ,,Šťastní lidé čtou a pijou kávu". Potká Olivera, který je milý, pozorný a chápe, že po ztrátě dcery už další dítě nechce. Když už si myslí, že její život je klidný a bezstarostný, dojde k události, která její život rozhodí a samotná Diane se bude muset rozhodnout jakou cestu si zvolit.

- Knížky si většinou vyhledávám na Databázi knih, kde si můžete přečíst hodnocení od jiných lidí, mít přehled o novinkách.... 

- Knížka Šťastní lidi čtou a pijou kávu mě popravdě zaujala svým obalem. Sice se říká nesuď knížku podle obalu ale řekněme si to upřímně, když má knížka pěkný obal, chceme vědět o čem a jestli je stejně dobrá jak vypadá. U těchto knížek mi to zrovna vyšlo ale není to tak vždy.


Nedávno vyšla nová knížka od autorky s názvem Lituji, čekají mě. Knížku jsem si ihned musela pořídit a teď už jen čeká na přetení. Doufám, že knížka bude stejně dobrá jako Šťastní lidé.

Mějte se krásně.... Ahooj


Žádné komentáře:

Okomentovat